poniedziałek, 28 marca 2011

Psycholg anonimowo, dyskretnie i darmowo

Tutaj możesz uzyskać darmowo i dyskretnie, bez wychodzenia z domu, znaleźć pomoc w rozwiązaniu swoich problemów i wsparcie. Wystarczy, że opiszesz mi swój problem korzystając z okienka po prawej stronie:) Szczerze odpowiem na Twoje pytania i wątpliwości, dam wskazówki, pomogę znaleźć jakieś rozwiązania lub po prostu wysłucham i pocieszę. Abym mogła łatwiej Cię zrozumieć napisz chociaż jednym słowem kim jesteś, w jakim wieku, w jakiej sytuacji życiowej (np nastolatek, pracownik, mąż, matka, emigrant,

Pytania:
Czy muszę coś płacić za poradę?
Nie, porady, których udzielam na tej stronie są zupełnie DARMOWE. Pisząc zgadzasz się jedynie na publikacje swojego pytania na stronie wraz z odpowiedziom. Nie ujawniam żadnych szczegółowych danych umożliwiających rozpoznanie Cie przez kogokolwiek lub zmieniam na fikcyjne (np miejsca, imiona, daty)


Czy można z panią porozmawiać poprzez Gadu-Gadu?
Tak. Wiem, że podczas "realnej" rozmowy łatwiej jest się komunikować, powiedzieć o swoich problemach, zadawać pytania, a mi jest łatwiej odpowiedzieć i pomóc:)
Napisz, ustalimy dogodny dla każdego czas i cenę.

Czy można porozmawiać na żywo, w cztery oczy?
Tak ale jestem ograniczona co do miejsca spotkania do miasta Poznań.

Czy jesteś psychologiem?
Od kilku lat pasjonuję się psychologią, obserwuję, czytam i wnioskuję, znajomi często proszą mnie o radę, lubią mi się zwierzać nawet obce osoby. Z formalnego punktu widzenia nie jestem psychologiem, jednak myślę, że mogę Ci pomóc, zawsze chociaż wskażę Ci osoby/instytucje, do których możesz się zwrócić, jeśli będzie taka potrzeba, doradzę, gdzie dalej powinieneś uzyskać profesjonalną pomoc jeśli sama nie będę w stanie pomóc.

27 komentarzy:

  1. Witam ! Jestem w małżeństwie od 5 lat ,jestem 7 miesiącu ciąży i od 3 miesięcy maz mnie całkowicie olewa . Coraz mniej jest w domu ,a jak juz jest to ma 100 innych zajęć niż poświęcenie mi choć trochę czasu. Robię mu sceny zazdrości ,zaczęłam sprawdzać choc nic nie skazuje na to by mnie zdradzał. Prosiłam aby zmienił prace lecz to nie wchodzi w grę bo mamy duzy kredyt do spłaty. Próbowałam znim rozmawiać i tłumaczyłam ze czuje się samotna i brakuje mi bardzo jego miłości a właśnie teraz gdy pod sercem nosze nasze 2 dziecko. Nie wiem co mam robić . Cały czas chodzę i płacze a on ma dosc nastob mojego lamentowania i sprawdzania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytalam przypadkiem i mysle ze powinnas przede wszystkim przestac sie stresowac bo to szkodzi twojemu dziecku. Teraz buzuja ci hormony i dlatego sie tak tym lamiesz i nie dziwie sie bo my kobiety potrzebujemy czulosci i wsparcia. Maz po prostu boi sie o to czy dacie rade finansowo itp duzo pracujet i dlategotjest zmeczony itd wiesz jacy sa faceci. powinnas wstrzymac sie z pytanhami zajac sie soba i okazywac emtuzjazm bo masz do tego duzo powmdow a maz zacznie rozumiec i zateskni i bedzie dobrze ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Błagam, potrzebuję porady. To może głupio zabrzmieć ale mam nie całe 15 lat i jestem w głębokiej depresji, bliska samobójstwa, nie mogę wyjść z okaleczania się. Nie chce umierać, bo znalazłam jedyną osobę, dla której jeszcze żyje i chcę z nią żyć. Przez obecną sytuację mój stan powoli się pogarsza. Codziennie próbuje nowych technik samookaleczania, daje mi to wielką ulgę psychiczną, dzięki temu nie jestem agresywna, ale też jestem zamknięta na innych. Bardzo bym chciała umieć cieszyć się życiem, dlatego właśnie zwracam się o pomoc. Nie chce popełniać samobójstwa, ale depresja popycha mnie coraz dalej. Błagam o poradę lub jakiś dłuższy kontakt z osobą która mogłaby mi doradzać co jakiś czas. Proszę o poważne potraktowanie, mimo młodego wieku jestem dojrzała. To dla mnie naprawdę ważne, proszę o brak komentarzy na temat "mojej głupoty co do okaleczania się, depresji i samobójstwa". Potrzebuje tylko porady, nie mam się do kogo zwrócić. Bardzo pragnę się wyleczyć i nie musieć już wybuchać codziennie płakać, chce być w końcu spokojna i myśleć pozytywnie lub przynajmniej przestać myśleć o samobójstwie, okaleczaniu i odzyskać szacunek do samej siebie. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej i jak tam poradzilas już sobie z tym problemem?

      Usuń
  6. Ja..ja potrzebuję Pani na dłużej. Najlepiej, gdyby miała pani gg,potrzebuję pomocy i to pilnie. Błagam o pomoc..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja..ja potrzebuję Pani na dłużej. Najlepiej, gdyby miała pani gg,potrzebuję pomocy i to pilnie. Błagam o pomoc..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej masz może GG do tej pani psycholog?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. asia.gorzynska3@tlen.pl mój @temten źle wpisany

      Usuń

  8. Witam, a więc sytuacja w jakiej jestem doprowadza mnie do rozpaczy nie potrafię już dalej udawać że wszystko jest dobrze nie chcem wszystkich dookoła okazywać ale jednocześnie nie mogę się zdobyć na szczerość, bo boję się ze moi bliscy się odemnie odwraca i mi tego nie zapomną. To nie jest jedyny problem, w dalszym ciągu mam bliski kontakt z biologicznym ojcem mojego synka, mimo tego że widujemy się co klika miesięcy to codziennie rozmawiamy.
    Chciałbym zacząć życie od nowa i powiedzieć cała prawde ale boję się że mój mąż sobie z tym wszystkim nie poradzi tym bardziej że wcześniej staraliśmy się o dziecko 4 lata i nic z tego nie wyszło. Bardzo proszę o obiektywna ocene tej ciężkiej sprawy. Dodam jeszcze na koniec że nie ma dla mnie żadnego wytłumaczenia. Mogłam od razu powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ubiegac sie o pilna pozyczke dzisiaj na: (mortgagelaonbasics@gmail.com)
    Uwaga prosze: Czy finansowo w dól? Czy potrzebujesz pozyczki placic off rachunki lub zakup domu lub zwiekszyc swój biznes? Ubiegac sie o pozyczke teraz i uzyskac zezwolenie. Oferujemy wszystkie rodzaje kredytów w ograniczonej zainteresowania wskaznik 2%. Nasz program kredytu jest bardzo bezposredni i elastyczna jak twoje Satysfakcja i finansowy sukces jest naszym celem. Zainteresowanych wiecej Informacje na temat skontaktuj sie z nami poprzez e-mail: (mortgagelaonbasics@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam problem tzn. ciągle kłótnie z żoną brak sexy brak kasy ciągle zmian pracę aby było lepiej choć zarobki mam chyba bardzo duże, jestem kierowca na zagranicznym kontrakcie mam myśli samobujczy, nic mi nie wychodzi za co się zabiorę wszystko psuje a najbardziej na tym cierpią dzieci bo mój stres odbija się na nich , a naprawdę nie mam z kim porozmawiać choć mam rodzinę jestem sam ze swoimi problemami

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam potrzebuje pani pomocy jak każdy kto tu pisze.tylko wolałabym dyskretnie.Jak można się z pania skontaktować?

    OdpowiedzUsuń
  12. Potrzebuję pomocy. Można się z panią skontaktować poprzez e-maila

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam miałam chłopaka który przychodził do mnie mówił że mnie kocha,potrzebuję itd.Pewnego dnia zniknął bez słowa,nie odpisywał,nie oddzwaniał,przestał przychodzić a w końcu zobaczyłam jak całuje i przytula inną.Wciąż go kocham i ciągle zastanawiam się dlaczego mi to zrobił,dlaczego nie miał odwagi powiedzieć mi w twarz o co mu chodzi

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam miałam chłopaka który przychodził do mnie mówił że mnie kocha,potrzebuję itd.Pewnego dnia zniknął bez słowa,nie odpisywał,nie oddzwaniał,przestał przychodzić a w końcu zobaczyłam jak całuje i przytula inną.Wciąż go kocham i ciągle zastanawiam się dlaczego mi to zrobił,dlaczego nie miał odwagi powiedzieć mi w twarz o co mu chodzi

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam 17 lat, od jakiś 3 kompletnie odospobnilam się od ludzi. Jeszcze kilka lat wcześniej normalnie spotkałam się z przyjaciółmi, wchodziłam z domu. Od pewnego czasu zamknęłam się totalnie. Wychodzę jedynie do szkoły i z psem na 5 minut. Nawiązuje znajomości internetowo jednak kiedy ma dojść do spotkania twarzą w twarz normalnie zrywam kontakt. Strasznie się boję, bo chcę coś z tym zrobić, czasami już nie mam sił na siedzenie w domu, ale mimo to stres jest zbyt duży by wyjść do ludzi. W szkole podstawowej byłam szykanowana, wiele razy zmienialam szkoły i miejsce zamieszkania w różnych miastach. Totalnie nie lubię, boję się ludzi,tego co o mnie pomyśla. Stresuje się najbardziej przed szkołą rano nic nie jem, bo od razu wymiotuję. W nocy budzę się kilka razy i sprawdzam, czy już muszę wstać do szkoły. Często zdarzają mi się bóle w klatce piersiowej, coraz bardziej się nasilajace. Nie mam pojęcia, co z tym zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień dobry mam taki problem stany lękowe nawet wiekszym stuknieciem gdzie kolwiek i czym kolwiek budzi we mnie leki strach i agresję. Do tego po stracie pieska poglebil się mój problem jak mogę tego się pozbyć?

    Zamykam się przed światem i nie chce mi się używać tego życia i żyje w ciągłym strachu leku

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój @ pomocy asia.gorzynska3@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam jestem Irek i mam problem gdyż moja żona twierdzi że jestem chorobliwie zazdrosny może i ma rację już prawie rozwaliłem małżeństwo proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam problem ze sobą nie mam już ochoty żyć czuję że tracę wszystkich i to tylko moja 😣 czy mogę liczyć na pomoc?

    OdpowiedzUsuń